Opšti uslovi kupovine

Osnovni podaci o firmi

Pun naziv pravnog subjekta: Udruženje E-Turizam
Adresa: Vojvode Bogdana 26, 11000 Beograd - Zvezdara
Delatnost i šifra delatnosti: 9499 - Delatnost ostalih organizacija na bazi učlanjenja
Matični broj: 28303181
Poreski broj: 111997357
Web adresa: turizamsrbije.co.rs
Kontakt telefon: +381 63 15 11 983
Kontakt e-mail: office@turizamsrbije.co.rs 

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Kontakt podaci – korisnički servis

Kontakt telefon za reklamacije: 0631511983
email: reklamacije@turizamsrbije.co.rs

Dostava robe i eventualna ograničenja

Usluge sa portala turizamsrbije.co.rs isporučuju se isključivo potrošačima na teritoriju Republike Srbije.

Pre poručivanja usluga, potrošaču su na raspolaganju informacije o troškovima, imajući u vodu da je Cenovnik sastavni deo Opštih uslova i istaknut je na stranici Člansto. Prilikom kupovine putem portala turizamsrbije.co.rs, potrošač daje saglasnost i prihvata uslove kupovine. Svi obračunati troškovi su prikazani na specifiaciji, kao i na računu koji se dostavlja potrošaču na email.

Politika reklamacija

Ukoliko dodje do tehničkih problema prilikom naručivanja online usluga na portalu turizamsrbije.co.rs ili bilo kog drugog razloga, potrošač ima pravo da podnese izjavu o reklamaciji na email: reklamacije@turizamsrbije.co.rs i na taj način stekne pravo na povraćaj sredstava.

Obaveza portala turizamsrbije.co.rs, u ovom slučaju kao trgovca, da na reklamaciju odgovori u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije. Odgovor na reklamaciju sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača o načinu rešavanja i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije ukoliko je prihvaćena. Ukoliko je reklamacija prihvaćena, rok za rešavanje je 15 dana od dana podnošenja reklamacije.

Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor trgovca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora trgovca. Ukoliko se potrošač u propisanom roku ne izjasni, smatraće se da nije saglasan sa predlogom trgovca za rešavanje reklamacije.

Zaštita privatnosti korisnika

U ime portala turizamsrbije.co.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni na portalu turizamsrbije.co.rs (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, portal turizamsrbije.co.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Izjava o PDV-u

Udruženje E-Turizam nije u sistemu PDV-a.